Hier vind je de meest gestelde vragen/ Als je het antwoord niet kunt vinden neem dan gerust contact met ons op.
KPN heeft recent via een update het FTP-protocol standaard geblokkeerd in hun modems. Onze designer software maakt gebruik van FTP om bestanden te versturen. Hierdoor lukt het helaas niet meer om via deze software bestanden in te dienen. Onze online software blijft wél gewoon werken.
Oplossing:
U kunt het probleem oplossen door het beveiligingsniveau van uw modem aan te passen van middel naar standaard, of door het niveau op aangepast te zetten en FTP-toegang toe te staan. In dit artikel van KPN leest u hoe u dit instelt.
Komt u er niet uit? Neem dan contact op met de helpdesk van KPN. Zij kunnen in sommige gevallen op afstand de instellingen voor u aanpassen. Geef daarbij de volgende uitleg: "Ik probeer bestanden via FTP te versturen, maar dit wordt geblokkeerd. Hoe kan ik dit weer mogelijk maken?"
Na de wijziging:
Start onze software opnieuw. In de meeste gevallen wordt automatisch aangegeven dat u de bestanden nog moet verzenden. Is dat niet zo? Ga dan naar 'Projecten', selecteer uw betaalde project en kies onderaan voor 'bestelling voltooien' of 'bestanden versturen'.
Heeft u hulp nodig bij het afronden van uw bestelling? Neem gerust contact op met onze helpdesk via de contactpagina. Let op: wij kunnen de modeminstellingen niet voor u wijzigen.
Aan het typen