Cookies

Deze website gebruikt cookies om een optimale gebruiksvriendelijkheid te garanderen. Ook gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analiseren. Zie ook onze privacy voorwaarden

Ok, dankjewel.

Garantievoorwaarden


Wij vinden het belangrijk dat je 100% tevreden bent over jouw bestelling. Mocht dat niet zo zijn dan heb je recht op een nieuw product of wij betalen je het aankoopbedrag terug. Neem contact op met onze ~klantenservice~ wij helpen je graag verder.

Afdruk kwaliteit niet goed?

Je hebt jouw foto’s niet bewerkt, je hebt bij het plaatsen geen melding gekregen “matige of slechte kwaliteit” of jouw foto’s zijn niet onder-/overbelicht, dan kun je gebruik maken van deze regeling. De volgende procedure is hierbij van kracht:

  • Neem binnen 48 uur contact op met onze ~klantenservice~ en leg het probleem voor.
  • Als je in aanmerking wilt komen voor deze regeling ontvang je een retournummer.
  • Je kunt het product dan in de originele verpakking GRATIS aan ons terug sturen.

Zodra het product is ontvangen beoordelen wij de klacht en ontvang je het aankoopbedrag terug of leveren wij een nieuw product.

Afwerking of binding niet goed?

Producten worden met grote zorg afgewerkt en gecontroleerd. Als een product onverhoopt niet goed is afgewerkt of ingebonden heb je recht op een nieuw exemplaar. Neem in dit geval contact op met onze ~klantenservice~

Beschadiging in de post?

Alle producten worden verpakt in stootbestendige verpakking. Toch kan het voorkomen dat je product tijdens de post is beschadigd. Neem dan direct en uiterlijk binnen 48 uur contact op met onze ~klantenservice~. Wij vragen je in dit geval waarschijnlijk om een foto te maken van het beschadigde product. Wij produceren in geval van beschadiging tijdens het verzenden  gratis een nieuw product voor je.

 

 

 

Waarmee kunnen wij je helpen?

Aan het typen